I Am ME

I Am ME

Wednesday 26 June 2013

Jadikan aku insan yang lebih baik

Wahai Tuhan, banyak dosaku padaMu. Ampunkan aku, berikanku kesabaran dalam menjaga amanahMu ya Allah. Aamin.


The Nest
Bismillah.. 
Kali ni rasa nak membebel, tak pasti untuk sape. Rasa penat dan stress banget gitu. Ntahlah...kadang2 rasa macam kena rasuk je aku ni kalau melayan 3 kerenah yang sangat menguji kesabaran aku yg senipis kulit bawang je ni. Stress amat especially balik penat2 nak pastikan semua mandi, solat & buat homework. Pastu kena pastikan basuh kain, tak boleh skip...nanti berlambak pulak. Lagilah malas kalau dah collect tu.

Dah tu nak jemur kain sambil ajar homework pulak. Masa ni mmg senang nak menyinga. Mau tak...nak pahamkan apa yg nak ajar, pastu nak pahamkan pulak bebudak ni. Aduiiiiii....mmg terus 'bertukar' lah aku. Bila aku menyinga, tak boleh!

Tu pun komplen tak abis2 lagi kalau rumah tak boleh kemas, anak2 berkelakuan macam2...semua MAK jugak nak dipertanggungjawabkan!!! (Mulalah nak hangin ni). Huh!

Enough with that...(Takleh marah2 sgt sbb kwn aku bgtau last week yg marah2 boleh aktifkan sel kanser katanya. Errkkk....Astaghfirullahal 'azim)

I just hope that I can be better mom. I have three amazing kids, I know that...the fact is I've forgotten about this beautiful fact....

1 comment:

  1. Don't worry.. you can handle them by yourself... You just don't realise... But when you feel like breaking, just hold back, take your time and then move again..

    ReplyDelete