I Am ME

I Am ME

Wednesday 22 October 2014

Dinner 2014 - Masquerade

Tahun ni aku berbalik ke zaman asal dulu2...zaman sblm aku baik dgn Mun. Aku prepare for dinner alone.

Back to dulu2 yg mana aku tak kalut dgn cari baju atau mask ke apa2 ntah.

Makeup pun aku chose org sama sbb dia perempuan, tak cukur kening dan faham kehendak aku. 

Tahun ni Liz taknak make up. So, aku rasa preparation is mmg ala kadar. Cukup dgn make up yg kena dgn tema lah. Aku taknak pakai mask. Rimas. Cukup kehadiran utk tunjuk sokongan kan?

So, anak2 ku angkut ke hotel. Takde sapa nak jaga. Kesian diaorg. Rasa bosan duk tgk aku bersiap. Aduii stress mak andam sbb anak aku dum tarik baju dan renyukkan tudung aku. Jeles nampaknya budak2 tu sbb mak dia melaram lebih...hahaha.

So, sudahnya dinner tu as expected mmg takde apa yg menarik. Makanan ok. Persembahan pun ok lah sbb takde yg melalut2... Jam 10.30pm si Hasif dah call, melalak2 ckp bosan duk bilik. Alamak, sedihnya...so dinner yg 'nothing' tu aku tamatkan awal. No photo sessions with friends...kids more important. Auww rasa mithali pulak.

The only thing made me happy that night was Liz and me were seated at same table. Huhuhu








No comments:

Post a Comment