I Am ME

I Am ME

Friday 21 June 2013

Di Persimpangan...

Bismillah

Hmmm...this time aku nak bercerita pasal pilihan dan situasi apabila berada di persimpangan. Bukan aku yang berada di persimpangan tu buat masa sekarang tetapi dua (di ulangi DUA!) orang yang dekat dengan aku.

Di persimpangan dalam menentukan masa depan diaorang. Walaupun aku sebenarnya dah dapat agak apa pilihan dua2 orang tu, aku rasa mungkin diaorg tak nak sebut dengan pasti. Mungkin takut pilihan tu salah? 

Tapi untuk yg sorang ni, dah jelas dan nyata pilihan dia yang terbaik buat masa ni. Dia memang jenis/bangsa yang begitu. Tak susah nak teka dia nih. Hahaha... Aku gembira dengan apa yg bakal dia pilih (sebenarnya yg dia DAH pilih!!) dan dalam masa yg sama aku sedih dan rasa kehilangan. Sedih betul...tak dapat nak jelaskan. Arghhhhhhh.

Untuk yang seorang lagi pulak, aku rasa dia agak dalam dilema walaupun sebenarnya agak jelas dia akan memilih jalan dan simpang yang sama yg dia pernah lalui. Simpang yang akan membawa dia balik ke tempat dia berada sekarang. Ntahlah, rasanya aku kenal hati dia dan dia mmg begitu. Soft spot dia mudah benar nak kenal....kan? Cakap berdegar2 pun, hati masih lembut!! Hahaha...

Untuk kedua2 kawan aku ni, aku tetap yakin apa sekali pun pilihan yang korang buat sebenarnya dah ditentukan Dia. Dia lebih tahu apa pilihan terbaik. Korang hanya mengikut apa yg telah Dia rancangkan. Jadi, aku doakan yg terbaik buat korang yg aku paling sayang nih.

Jangan lupakan aku ye darls!

 

3 comments:

  1. Are you blogging about me, SY? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm blogging about my life. It means, u are part of my life dear! :D

      Delete