I Am ME

I Am ME

Friday 16 March 2012

Dream High or Dream Too High....?

I've experienced both, I dream high and sometimes I dreamed too high.....

Bila aku Dream High, aku rasa ada target yang perlu aku capai dan aku akan usahakan supaya apa yang aku impikan dapat aku realisasikan. Tapi, ada ketikanya aku dream too high sehingga terlupa bumi yang aku pijak. Sehingga apabila terhempas jatuh, bukan sakit yang aku rasa tapi remuk berkecai....

Kadang-kadang banyak sangat pelangi yang aku nampak macam mampu aku capai. Tapi, itulah yang terjadi bila lupa yang pelangi indah untuk dinikmati bukan untuk digenggam. Ntah apa yang aku merapikkan ni aku pun tak faham....

Vulnerable....I am
 Ada satu lagu yang aku suka, lebih kurang mcm ni kot lirik dia...:-
"I believe I can fly, I believe I can touch the sky, I dream about it every night and day, spread my wings and fly away…"

I love this song.... It makes me strong. It reminds me that nothing impossible. And I believe that I can do better and can be better than who I am...

2 comments:

  1. Helang plak selalu cakap kat orang lagu "I believe I can Fly" tu kengkononnya masa lepas buat ALevel konon dapat 'fly' ke UK. Tapi nan hado!! ekonomi gawat - JPA hantar ke Uniten je... hampes..

    ReplyDelete
  2. Takpelah...yang pastinya sampai gak ke UK. I setakat ulu kelang je la beb.... Always compare with the worst tau.... (sob..sob..)

    ReplyDelete